21 marca 2014

Głęboki oddech: PRZEBUDZENIE


"Był prawie idealny. Miał tylko jedną wadę- nie istniał."

To powoli zżera mój umysł- kawałek po kawałku. Wspomnienia zaczynają się mieszać. Powoli zamazują się... Jak sen, zaraz po przebudzeniu. Tracę poczucie czasu. Nie czuję co wydarzyło się najpierw, a co potem. Teraz w mojej głowie wszystko dzieje się jednocześnie. Jakbym oglądała ten sam film- w kółko i w kółko i w kółko ten sam. Ciąg obrazów pozbawiony sensu.

Od paru tygodni cały czas piszę. Próbuję przelać swoje życie na papier. Jeśli je zapomnę- kartki będą pamiętać. 

"Głęboki oddech: PRZEBUDZENIE" jest istotną kontynuacją pierwszej części mojego FF pt. "Głęboki oddech". 


7 komentarzy:

  1. Teraz to mnie tak zaciekawilas, ze nie zasne! Czekam z niecierpliwoscia na nexta:) Mam tylko jedno pytanie, bo troche sie pogubilam. Brad i The Vamps istnieja w tym realnym zyciu Lennon? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie istnieją. Lennon ich nigdy nie spotkała. to wszystko działo się tylko i wyłącznie w jej umyśle.

      Usuń
  2. Piękne *-* A to zdjęcie... jesteś wspaniała *0*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny początek. czekam niecierpliwie na nexta i przepraszam że poprzedniego rozdziału nie skomentowałam ale czytałam w szkole i nie łączyło mi z siecią. tak wiem żadne wytłumaczenie.... co do tamtego rozdziału to był cudowny szczególnie pierwsza część <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nikt nie zaproponuje Ci wydania książki w niedalekiej przyszłości, to będzie totalnym kretynem, bo jesteś cudowna, kc. A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet nie wiesz ile te słowa dla mnie znaczą! ;') marzę o wydaniu własnej książki. to by było spełnienie moich marzeń.
      dziękuję Ci bardzo, bardzo! <3

      Usuń
  5. Boziu!!!!!! TO JEST CUDOWNE!!!!! Zaczelam to czytac po przyjsciu ze sqlbo jakos tak jak patrzylam po roznych portalach to nwm czemu...ale jakos rzucilo mi sie w oczy Twoje opowiadanie i gdy zaczelam czytac to juz nie moglam sie oderwac!!!!!! To jest takie piekne!!!! Podczas czytania moglam sobie wyobrazic kazda sytuacje......kazda postac....to bylo takie cudowne uczucie!!!!! Czulam sie jakbym jena czescia tam byla.....razem z Lennon .....albo wyobrazalam sobie siebie jako Lennon.....z niecuerpliwoscia czekam na nexta ;**** To ff dalo mi troche do myslenia na temat zycia bo jestem z harakteru podobna do Lennon.....to otworzylo mi oczy ze nie wszystko jest jak z bajki .....koffam Cie I serdecznie pozdrawiam *hug* ;`) <333333333333333

    OdpowiedzUsuń